متفرقه

بیوگرافی ایسپ راکی (Asap rocky) + حواشی و دعوای او با مهاجر افغانی در سوئد

ایسپ راکی یکی از معروف ترین رپرهای امریکایی است که در کارهای دیگری مانند ترانه سرایی، تهیه کنندگی و بازیگری نیز تجربه دارد. او یکی از آن دسته از خواننده هایی می باشد که در دوران کودکی خود در محله های پایین شهر یکی از شهرهای آمریکا به دنیا آمده است و همواره با قتل و خونریزی، مواد مخدر و فساد روبرو بوده است. او در همان دوران هم پدر و هم برادر بزرگتر خود را به همین دلایل از دست می دهد و با مادر و خواهر خود آواره می شود. به طور خیلی اتفاقی به عنوان خدمه در یکی از گروه های رپ عضو می شود و سپس تکنیک های مختلفی را یاد می گیرد و رفته رفته هم تبدیل به یکی از خواننده های مشهور می شود در حال حاضر هم آهنگ های او در برخی از موارد حرف اول را می زند و حتی چند تا از کارهای وی نامزد دریافت جایزه گرمی شده است. در ادامه بیشتر به  Asap rocky می پردازیم.

بیوگرافی ایسپ راکی

شاید شما نیز از خود بپرسید که ایسپ راکی کیست و چگونه به عرصه موسیقی وارد شده است؟ راکیم میرس اسم اصلی وی می باشد و در ۳ اکتبر سال ۱۹۸۸ میلادی به دنیا آمده است. او از همان ابتدا در یکی از محله های منهتن شهر نیویورک رشد یافته و همواره با قتل، مواد مخدر و معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روبرو بوده است. زمانی که ۹ ساله بود به رشته رپ پیوست و در آن فعالیت می کرد. برادر بزرگتر نیز یک رپر بود و برخی از موارد را از او فرا گرفته بود. زمانی که ۱۲ سال داشت، پدرش که در یک گروه خرید و فروش مواد مخدر کار می کرد، بازداشت شد و بعد از مدتی در زندان مرد. همچنین برادرش را هم که در این گروه ها فعالیت می کرد، توسط چند تن کشته شد و او و یک خواهر و مادرش هم آواره شدند.

این موضوعات موجب شد تا او تنهاتر شود و زمان بیشتری را روی موسیقی بگذارد. همیشه آهنگ های گروه های مختلف از جمله ماب دیپ، دیپلمات، ۶ مافیا و چند گروه دیگر را گوش می داد و یکی از فن های این گروه ها بود. زندگینامه ایسپ راکی پستی و بلندی های زیادی داشته است. او به همراه خواهر و مادرش به پناهگاه های بی خانمان ها رفت و سپس کار پدر و برادر خود در پیش گرفت و در گروه های خرید و فروش مواد مخدر عضو شد. سپس از این گروه خارج شد و به نیویورک رفت و عضو گروه ایسب ماب شد و به موسیقی روی آورد. او در این گروه در ابتدا به عنوان یک خدمتکار کار می کرد. سپس رفته رفته با مشاهده دیگر خواننده ها و شرکت در کارهای گروهی با برخی از تکنیک ها آشنا شد و از آنجایی که استعداد داشت خیلی زود یاد گرفت و اولین کار خود را نیز به بیرون داد که استقبال خوبی هم از آن شد.

همسر ایسپ راکی چه کسی است؟

اما این خواننده تا به حال با افراد مختلفی رابطه داشته است که گفته می شود که کندال جنر فردی بوده است که قصد داشته تا با او رابطه طولانی داشته باشد و به قول معروف بیشتر دوستش داشته است. این دو در سال ۲۰۱۶ میلادی با همدیگر آشنا می شود و همسرش یک مدل مشهور بوده است. این دو مدت ها پس از آشنایی رابطه ای سرد را داشته است اما پس از مدتی به یکدیگر علاقمند می شوند و قصد داشتند که ازدواج کنند. در همان زمان بود که همسرش می فهمد که او با فرد دیگری نیز رابطه داشته است و به همین خاطر به اختلاف و درگیری لفظی منجر می شود و موجب می شود که از یکدیگر جدا شوند. فردی که با این خواننده به طور پنهانی رابطه داشته است، تاهیری خوزه بوده است که از سال ۲۰۱۴ میلادی قبل از آشنایی با کاندال دوست بوده است.

این دو نیز از همان ابتدا با یکدیگر بوده اند و حتی او نیز از رابطه ایسپ راکی با کندال جنر هم خبر نداشت و پس از اینکه خبردار شد، او نیز وی را ترک کرد. همچنین از دیگر افرادی که با آنها رابطه برقرار کرد می توان به چانل ایمان اشاره کرد که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی با وی بوده است اما از یکدیگر جدا شدند. قبل از او نیز با افرادی مانند ایگی آزالی و نی تیانا تیلور رابطه عمیقی داشته بود که پس از مدتی از هم جدا شدند.

فرزند ایسپ راکی چه کسی است؟

با اینکه این خواننده تا به حال با افراد مختلفی رابطه برقرار کرده است، اما بر اساس گزارشات او هیچ فرزندی ندارد. احتمالا او برنامه لازم برای این کار را نداشته و تنها برای خوشگذرانی دست به چنین کارهایی می زده است و به همین خاطر است که تا به حال فرزندی ندارد. احساسات او زودگذر بوده است و جالب است بدانید که در تازه ترین سوژه او به سراغ ریحانا خواننده و مدل مشهور رفته است.

خانه ایسپ راکی چقدر خریداری شده است؟

طبق گزارشات منتشر شده خانه ای که در حال حاضر او در منطقه وست هالیوود لس آنجلس دارد، حدود ۳ میلیون دلار خریداری شده است. این خانه یکی از شیک ترین و لاکچری ترین خانه های این منطقه می باشد که ایسپ راکی آن را خریده تا بتواند در آن به صورت لاکچری زندگی خود را ادامه دهد و تمام آن زخم هایی که در دوران کودکی خورده است را جبران و فراموش کند. همانطور که می دانید وی پس از اینکه پدر و برادر بزرگتر خود را از دست داد مجبور شد تا در پناهگاه های آوارگان زندگی کند و زندگی و شرایط دشواری را تجربه نماید. او که مجبور بوده است تا برای گذران زندگی در گروه خرید و فروش مواد مخدر عضو شود، در یک گروه رپ عضو شد و سپس رفته رفته کارهای خود را ضبط کرد و به بازار عرضه کرد و ثروتمند شد. خانه او در حال حاضر از بهترین تجهیزات روز دنیا بهره می برد.

مرگ ایسپ راکی به چه دلیل بوده است؟

این شایعه ای بیش نیست و معمولا هر از چند گاهی از اینگونه شایعات منتشر می شود. این خواننده در حال حاضر زنده است و گفته می شود که دشمنان و رقیبان او برای اینکه بتوانند تمرکز وی را بهم بزنند، چنین  شایعاتی را منتشر می کنند. همچنین او بارها اعلام کرده است که نباید به این شایعات توجه کنند و به طرفداران خود اعلام کرده است که برای دنبال کردن اخبار مربوط به وی، آن را از منابع معتبر تهیه کنند. او که از دوران کودکی عضو گروه های خرید و فروش مواد مخدر بوده است، احتمالا دشمنانی هم دارد. ناگفته نماند که او پدر و برادر بزرگتر خود را که در این گروه ها عضو بوده اند را نیز از دست داده است. یکی از دلایلی که پس از انتشار شایعات هوادارانش را نگران می دهد، همین موضوع است.

ماشین ایسپ راکی از چه برندی می باشد؟

یکی از ثروتمندترین خواننده های رپ می باشد که در پارکینگ خانه او بهترین ماشین ها وجود دارد. او هر روز یکی از آنها را سوار می شود و به همین دلیل نمی توان به طور دقیق گفت که از چه ماشینی خوشش می آید. این گونه از افراد برای اینکه بیشتر در معرض دید باشند، معمولا هر روز یک مدل ماشین تغییر بدهند. این اتومبیل ها را با قراردادی که با برخی از شرکت های ساخت اتومبیل امضاء می کنند، برای تبلیغات بدست می آورند. بیشتر آنها بعد از اینکه در موزیک ویدئوها مورد استفاده قرار گرفت به این خواننده واگذار می شود.

برای مثال در پارکینگ خانه او می توان یک فراری ۴۸۸ پیدا کرد که با رنگ مشکی که دارد استایل منحصر به فردی را هم به خود گرفته است. همچنین لامبورگینی گالاردو پرتقالی یکی دیگر از ماشین های خاص او می باشد که بسیار شیک و لاکچری است. فراری ۳۶۰ مودنا آلبویی، اکسوس ال اس، بی ام وی سری ۵، مرسدس کلاس ای، مرسدس بنز، کادیلاک اسکالید، رولز رویس، جگوار و چندین ماشین دیگر از جمله اتومبیل هایی است که در پارکینگ خانه او پیدا می شود.

درآمد ایسپ راکی از چه طریق می باشد؟

ایسپ راکی به عنوان یکی از گنگ ترین رپر ها در جهان شناخته می شود که توانسته است که تا به حال کارهای نابی را به بیرون ارائه دهد. این سلبریتی تا به حال موزیک های زیادی را منتشر کرده است که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است و توانسته از این طریق درآمد خود را هم افزایش دهد. او بیشتر درآمد خود را از این طریق به دست می آورد و به همین دلیل است که توانسته تا به حال موفقیت های زیادی را کسب کند. ترانه های او در بیلبوردهای آمریکا و دیگر کشورها توانسته اند که جایگاه خوبی را بدست بیاورد.

طبق آخرین برآوردی که شده است، این خواننده از این طریق هر یک دقیقه دو دلار کسب کند. همچنین با یک جمع و تفریق ساده می توان دریافت که او در یک ساعت ۱۱۲ دلار به جیب می زند و در هر روز هم ۲۶۸۵ دلار را بدست می آورد. کل درآمد این خواننده ۶ میلیون دلار برآورد شده است. او همچنین قراردادهای دیگری نیز با شرکت های مختلف امضا می کند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از این طریق نیز توانسته است که به درآمد خود بیافزاید. این خواننده در حال حاضر یکی از ثروتمندترین خواننده های رپ آمریکایی محسوب می شود.

بهترین آهنگ های ایسپ راکی چه ترک هایی می باشند؟

زمانی که با مادرش به خانه های آوارگان رفته بود، زندگی دشواری را تجربه کرد و سپس تصمیم گرفت تا به نیویورک بازگردند. این این شهر عضو گروهی به نام ایسب ماب شد و در آن کارهای خدمه ای را انجام می داد. رفته رفته با استعدادی که داشت به طور نامحسوس نکاتی را یاد گرفت تا اینکه یکی از اعضای این گروه شد. او در سال ۲۰۱۱ نخستین تک آهنگ خود به نام Purple Swag را ضبط کرد و سپس منتشر کرد. این آهنگ در بین تمام افراد کوچه بازاری نیویورک باب شد و استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت. این کار به او انگیزه داد و کار بعدی خود را به صورت آنلاین برگزار کرد و موفق شد تا در برنامه های ایستگاه رادیویی نیویورک عنوان هایی را بدست بیاورد. سپس او قراردادی به ارزش ۳ میلیون دلار را امضاء کرد و دوران طلایی وی شروع شد.

jodie

این خواننده پس از اینکه اولین قرارداد حرفه ای خود را امضاء کرد، این آهنگ را در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار عرضه کرد. در آنها زمان پس از انتشار این آهنگ توانست رتبه نخست بیلبورد آمریکا را کسب کند. در واقع این ترک را می توان به عنوان یکی از بهترین آهنگ های رپ جهان شناخت.

Peso

این آهنگ را از روی یک آهنگ قدیمی تقلید کرده بود و در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرده بود و به همین خاطر افراد زیادی از آن استقبال کردند. آبتین باقری که یک فرد ایرانی است ، موزیک ویدئوی این آهنگ را تنظیم و تهیه کرده بود که پس از انتشار، موفق شد تا رتبه های خوبی را کسب کند که جایگاه دوم مسابقات ام تی وی از جمله آنها بود. این آهنگ در شبکه ویدئویی یوتیوب هم بازدید خوبی داشت که تعداد آن به بیش از ۱۷ میلیون بار رسیده بود.

Purple Swag

این آهنگ را در ابتدا به صورت تکی خواند و به عنوان یکی از اولین کارهای او محسوب می شد. در واقع او با این آهنگ شروع کرد و پس از آنکه دید بازخورد خوبی گرفته، تصمیم گرفت تا به طور جدی تر کار کند و سپس هم قراردادی ۳ میلیونی را امضاء کرد. ایسپ راکی این آهنگ را در سال ۲۰۱۳ میلادی به صورت حرفه ای تر خواند که در آن هنرمندانی مانند کیلا کایلئو، پائول وال و بان بی هم نقش هایی را ایفا کرده اند.

Goldie

این آهنگ در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است و توانست تا رتبه پنجاه و پنج بیلبورد آمریکا و نیز رتبه سی و چهار بیلبورد بریتانیا بالا برود. این آهنگ از جمله کارهای ناب این خواننده محسوب می شود که توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

Brand New Guy

اسکول بوی کیو از جمله هنرمندانی بوده است که در این آهنگ همکاری های خوبی داشته است و در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است. از این آهنگ استقبال خوبی هم شده بود.

Fashion Killa

هکتور دلگادو از جمله افرادی بود که در این آهنگ به او کمک کرده بود و با همکاری هم توانسته بودند تا این کار را انجام دهند. این آهنگ در رادیو هم منتشر شد و پس از آن توجه بسیاری را جلب کرد.

Fuckin Problems

از جمله هنرمندانی که در ساخت این آهنگ با وی همکاری کرده بودند، می توان به دریک، چینز و کندریک لامار اشاره کرد که در سال ۲۰۱۲ میلادی پس از بیرون دادن موفق شد در چارت های مختلفی از جمله ریتمیک، رپ و هیپ هاپ رتبه دوم را کسب کند. همچنین این آهنگ در سبک آر اند بی نیز موفق به رتبه دهم چارت بریتانیا شده بود.

Trilla

خواننده مشهور به نام OG Ron در این آهنگ با وی همکاری کرده بود و موفق شد تا کار خوبی را به بازار عرضه کند. این کار بلا فاصله پس از انتشار توجهات بسیاری را به طرف خود جلب کرد.

دعوای ایسپ راکی با مهاجر افغانی در سوئد

او به همراه دو تن از همراهان خود در خیابانی قدم می زدند که احتمالا به حال خودشان نبودند. در همان زمان یک فردی به نام مصطفی جعفری که از مهاجران افغانستانی ساکن ایران بوده و برای پناهندگی به این کشور مهاجرت کرده بود، از کنار آنها رد می شده که با آنها درگیری پیدا می کنند و سپس این سه نفر او را به طرز فجیعی کتک می زنند. این خواننده توسط پلیس دستگیر می شود و به ۲ سال زندان محکوم می شود. اما جالب اینجاست که دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا پس از صحبت با مسئولان این کشور وی را آزاد می کند که این مسئله موجب تعجب بسیاری شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت.

ایا اینستاگرام Isap rocky  توسط خودش مدیریت می شود؟

مشخص نیست که اینستاگرام Isap rocky توسط خود او کنترل می شود یا خیر اما این صفحه در حال حاضر فعال است. این در حالی است که تنها ۲ پست تا به حال منتشر شده است و در آن بیش از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هم فالور دارد. این پیج در حال حاضر فعالیت چندانی ندارد اما آخرین پست خود را به تازگی منتشر کرده است که بازدید و لایک زیادی هم خورده است.

دانلود آلبوم ایسپ راکی

برای اینکه آهنگ های این خواننده را دانلود کنید، می توانید به سایت هایی که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند سر بزنید و از امکانات و خدمات آنها برای این کار استفاده کنید. همچنین در حال حاضر برخی از سایت ها هستند که علاوه بر گذاشتن لینک دانلود خدمات دیگری نیز ارائه می دهند که ترجمه آهنگ ها یکی از آنها است. اما ایسپ راکی اینستاگرام را نیز فعال کرده است اما هیچ یک از موزیک های وی در این شبکه اجتماعی قرار نگرفته است.

دوست دختر های ایسپ راکی چه کسانی هستند؟

این خواننده سبک رپ با افراد زیادی دوست شده است و رابطه برقرار کرده است اما رابطه آنها زودگذر بوده اند و پس از مدت کوتاهی از همدیگر جدا شده اند.

Iggy Azalea

او یک خواننده است و به همین دلیل همکاری هایی را با ایسپ راکی داشته است. آنها در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر آشنا شدند  از همان زمان رابطه پنهانی داشته اند و پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

Chanel Iman

Chanel Iman یکی دیگر از دوست دخترهای ایسپ راکی است که یک مدل مشهور می باشد و توانسته با هم به مدت دو سال به طور علنی و پنهانی رابطه برقرار کند. این دو به دلیل اختلافاتی از یکدیگر جدا می شوند.

Kendall Jenner

این خواننده کندال جنر را خیلی دوست داشت و گفته می شود که هدفش ازدواج بوده است. با او در سال ۲۰۱۴ آشنا می شود و تا سال ۲۰۱۶ هم با او در رابطه عمیق بوده است اما زمانی که می فهمد که وی با یکی دیگر هم در رابطه است از یکدیگر جدا می شود.

Rihanna

اما یکی از جدیدترین گزینه های او ریحانا می باشد که گفته می شود که توانسته با او نیز رابطه برقرار کند و با هم رابطه هایی را داشته باشند. این دو به حدی به هم نزدیک شده اند که برخی ها او را زن Asap rocky می پندازند.

آیا ترجمه آهنگ Asap rocky کیفیت خوبی دارد؟

برخی از سایت ها هستند که ترجمه هایی ضعیف را ارائه می دهند که نشان می دهد که زمان زیادی را روی آن نگذاشته اند و تنها همانطوری سعی کرده اند تا مفاهیم کلی را بیان کنند. اما برخی از سایت ها هستند که به طور دقیق ترجمه های تخصصی را ارائه کرده اند که نشان دهنده این موضوع است که آنها از نیروهای خوبی بهره می برند.

موزیک ویدئو Asap rocky در یوتیوب این خواننده منتشر می شود؟

همه طرفداران ایسپ راکی می توانند تمام موزیک ویدئوهای وی را در این اکانت او در شبکه ویدئویی یوتیوب مشاهده نمایند. در واقع او یکی از پر طرفدارترین کانال های یوتیوبی را داراست که با انتشار موزیک ویدئوهای خود توانسته هوادار زیادی را جذب کند.

بهترین روش دانلود آلبوم Asap rocky چه روشی می باشد؟

همانطور که می دانید این خواننده تمام آهنگ های خود را روی اکانت یوتیوب خود منتشر می کند و می توانید با مراجعه به آن آنها را در اختیار بگیرید و در حال حاضر هم بهترین روش همین است. با استفاده از این روش شما می توانید ویدئوهایی با کیفیت بالا را انتخاب کنید و دانلود کنید. همچنین می توانید کیفیت آنها را تغییر دهید.

سوالات متداول

ایسپ راکی چند جایزه گرمی کسب کرده است؟

این خواننده تا به حال نتوانسته تا چنین جایزه ای را دریافت کند اما دو آهنگ او نامزد دریافت این جایزه مشهور شده است.

ایسپ راکی چند فرزند دارد؟

او در حال حاضر هیچ فرزندی ندارد و تمام رابطه های او با دوست دخترهای خود زودگذر بوده است و به همین دلیل فرزندی ندارد.

برادر ایسپ راکی به چه دلیل کشته شد؟

به دلیل اینکه او عضو گروهی از مافیای مواد مخدر بود و دشمن پیدا کرده بود و برخی از افراد به او حمله کردند و کشته شد.

nagard

با توجه به اینکه نیازی به شهرت ندارم، تصمیم گرفتم با اسم نگرد در فضای مجازی فعالیت کنم. بنده دانشجو رشته کامپیوتر در هلند هستم و یکی از با سابقه ترین ها در عرصه مجازی ایران هستم. مدیر بیش از 37 سایت موفق در زمینه های مختلف نیز می باشم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

Recent Posts

بیوگرافی چرسی رپر (Chvrsi) 🎤 بهترین آهنگ ها و لیست حواشی جدید او

چرسی یکی از خوانندگان رپ فارسی می باشد که توانسته است در میان جامعه موسیقی…

18 ساعت ago

دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی + بررسی تاریخچه رپ فارسی

رپ فارسی که این روز ها بسیار گسترده و پر مخاطب شده است را در…

2 روز ago

شرط بندی روی بسکتبال nba در سایت های معتبر با درگاه بانکی

بسکتبال nba معتبرترین مسابقات این رشته در جهان محسوب می شود که هر ساله قهرمان…

4 روز ago

سایت شرط بندی آلفا بت (alphabet) با آدرس بدون فیلتر

آلفا بت یکی از گزینه های موجود برای تجربه ای فوق العاده و پول ساز…

1 هفته ago
از ایران بدون فیلتر شکن وارد سایت شرط بندی شوید

ورود به سایت

🔥 50% بونوس بی قید و شرط 🔥